Åsen

Japps, hemma på Åsen med mina underbara kissemissar!
Åsen kommer juh alltid att vara hemma på ett eller annat sätt.


Men tänkte bju er på en bild på mitt andra hem :)
Där jag bor på riktigt.



Huset till höger (Östat) tillhör åxå gården och där finns massa gamla foton på folk som bodde här förut å så.
Jag är en riktig sucker för gamla bilder, så coolt!


Mysigt va :)?

Kan juh tyvärr inte ha katterna där. Men har som tur är 2 rådjur.
En räv, massa fåglar, en ekorre. Och fick även höra idag att
en björn har ide rakt ovanför huset (vilket jag missat)
Och att det även finns 3 lodjur här :)

/kloss

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag undrar jag om inte min gamla dagisfröken bodde i det där huset förut :) Ser jättemysigt ut :)

2010-11-17 @ 20:49:00
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhhh vad mysigt det ser ut! Där måste ni ha det underbart! Synd med katterna:( Kram till dig.

2010-11-17 @ 21:50:12
URL: http://tessano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0