Bästa Bästa Kompis

Tänkte bara berätta vad världens bästa kompis gav
mig i födelsedagspresent (jag fyller år den 21a).

EN WEEKEND TILL ROM :D

...som jag längtar!
Resa med Emma skulle jag kunna göra till vilken plats i hela världen.
Att ha en sån kompis som Emma skulle alla haft, hon har sånna där
små söta saker för sig hela tiden som gör en lycklig in i själen.
Tex lämna Ben&Jerrys glass i frysen i smyg mm

Ne tänkte bara säga att Emma Zakariasson är bäst!
<7


Bjur på en Dagens Outfit idag med:
Hmm..
för att kolla in fler bilder från det photoshootet kolla in mammarazzi

//kloss

Kommentarer
Postat av: malin

men åh, fina fina Emma :)!



jag har en idé Johnnaaa. :)



puss

2010-05-16 @ 23:00:48
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag längtar med, tooook mycket! Å bäst av allt är att jag får åka med dig!<3

2010-05-17 @ 17:23:11
URL: http://rayandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0