<7

Mina älskade tjejer

tömde lillkameran nyss & insåg att de flesta
korten var på Fix & Sill.

Mina alldeles underbara kissemisser.

Vilda Sill Bågling
och vild är precis vad hon är. Sällan hon är still.. busar helst eller leker med
bollar eller andra kattleksaker.
Gillar att bita lite här å där när det är mysigt & kurrar som en motor.



Hon älskar vatten...Tömmer ut vattnet ur alla skålar på ett eller annat sätt.
Ofta blöt om tassarna & vattenskålarna krut torra!


Miss Fix Bågling
Mysigaste tjejen ever. Älskar att mysa nära & hårt...slickar ofta på allas ögonfransar ögonbryn och trycker sina vassa tänder hårt mot huden när hon myser. Älskar även plastpåsar, helst att ligga inuti dom.


Älskar mest av allt att vara ute, klättra i träd & hennes nyaste hobby är att jaga.
Vilket visade sig att hon var grym på, hämtar ena råttan efter den andra :)


Det är mina tjejer det :)
Just nu försöker jag städa lite & då ska dom såklart ligga mittuppiallt.


det enda som jag inte gillar med dom är allt förbaskat katthår som är ÖVERALLT.
+ att dom varje gång dom går på kattlådan sprätter ut 1dl sand över hela golvet.

<7

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0