?

Vad skulle ni göra ifall det helt plötsligt springer in en drös uzbekungar i lghn ?

Själv försöker jag få dom att inte leka i hela lghn genom att blockera dörren in till vardagsrummet. Då lägger dom sig på golvet med fötterna på tröskeln och kissar (efter katterna alltså). Så Fix som e minst rädd får bli deras gosföremål i 5minuter tills jag inser att de aldrig vill gå om de inte får ta henne med sig.
Då måste jag trycka ut ungarna ur lghn, vilket inte är det lättaste när dom är 4st. Sen låser jag dörren fort som FAN.

Suck dom kom in iförrgår åxå, fast då hade ja inga katter här! Så då försvann dom ganska fort.

//kloss

Kommentarer
Postat av: Emma

haha men hjälp! snacka om ouppfostrade barn! Fast vad hade jag väntat mig egentligen?:P

2010-06-10 @ 10:11:01
URL: http://rayandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0