Blått

Dagen var blåsig å inte alls nå skön, men nu på kvällskvisten försvann alla moln & himlen var alldeles blå :)
Så jag var ute med Fix en timme, sen vare photoshoot å sen cyklade jag en liten sväng innan jag gick in i lghn. Jag var kompislös ikväll så hade ingen att njuta av kvällsolen tyvärr, men så kan de va :P


psst kolla in mina långa naglar :O, applåder åt mig själv som inte gnagt upp dom.


Jag hade även på mig mina coolaste rosa haremsbrallor
och ett av mina nya par skor :)


//kloss

Kommentarer
Postat av: Lilian

Skitduktig!:o) Jag vet huuuuur svårt det kan vara.



Snygga skor!

2010-06-24 @ 12:48:26
Postat av: Emma

men vad haru for skor pa dig? kanner inte igen dem, snygga! :)

2010-06-25 @ 07:16:38
URL: http://rayandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0