Back in business

Okej har haft 1 veckas bloggpaus nu, Men nu e jag back in business!
Kanske e bäst det så ni inte lämnar mig för gott :P



Den 3/7 så följde jag med Anna Panna å Matilda på en roadtrip till Harrsjön.

Tha crew

Där vare juh massa karlar som grillade, fiskade å lekte


På vägen tillbaka såg vi sammanlagt 7 rävar tror ja :O
Har aldrig i mitt liv sett så många små söta under en och samma dag


kortet är taget utan zoom å rävisen stog bara där jätte nära å var det sötaste jag sett, ville helst ta med den hem å ha i koppel..

//kloss

Kommentarer
Postat av: Erik R.

Ett fint exempel hur dum man ser ut med en cigarett i handen. Sluta rök flickstackare.

2010-07-19 @ 20:48:02
Postat av: Emma

Anna ser ut som värsta ledaren i gänget ju:)

2010-07-20 @ 14:45:01
URL: http://rayandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0