tok

Imorse när jag kom hem till mina lovers så blev jag glad!
Jag fick nämligen en litter kwitter av alx i julklapp!
En toasak så man kan lära katterna å kissa & bajsa på riktiga toan!
Iaf så satt jag på första delen på toan igårkväll och nu när jag kom hem så hade nån av dom bajsat där! Tjohoo !
Så idag ändrade jag till en annan del! Hoppas bara att dom fattar det lika bra för isåfall kommer det här juh gå tokfort!

3 veckor står det på förpackningen att det ska ta, men har man snille kissar så gåre nog fortare :P


inte nån av  mina sötnosar men bara för att ni ska få ett hum om hur det ser ut!

//kloss

Kommentarer
Postat av: MALLA

världens bästa katter!!

2010-01-11 @ 00:10:36
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0