snark

Idag hade jag tid på sjukan kl 11.00!
Så där sitter jag och väntar kl 11.00...
när klockan är 11.20 så går jag in till sköterskorna
och frågar om jag inte hade tid kl 11?!
- Jo de har du, du kan komma in å sätta dej?
ÖH vad e deras problem???
Där inne satt 2 sköterskor och fnittrade utan nån patient
men inte fuck hämtade dom in mig kl 11.00??

jaja, gör det jag ska och när jag ska gå frågar jag om
jag ska komma tillbaka till samma ställe kl 13.00
då jag åxå hade tid!
- Nej, just det ...Lolita är i hoting idag & hon e den enda som kan
göra just det där! Så det går inte idag, men du kan få en ny tid
på fredag ??


Fel att ge mig en tidjävel när dom e där & kan göra det dom ska!

//kloss

Kommentarer
Postat av: janis

SUCK! Så jäkla tpiskt! Hoppas allt ordnar sig och att du får vara frisk när ni ska åka till Greekland. Puss

2010-01-26 @ 18:19:17
Postat av: Lilian

Blä! I know the feeling!

2010-01-26 @ 20:18:16
Postat av: ma

räkna sakta till hundra o tänk på något som gör dej lycklig.. :) sådärja.. :p kram

2010-01-27 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0