Sånt som e lite roligare

När jag har klagat så måste jag juh komma med nå kul oxå!

Dagen på jobbet gick fort! Och på lunchen råkade jag gå in på
skorean och gick ut därifrån med 2 par nya skor (som jag absolut behövde)

skrattat en hel del på jobbet också!
allt har mest gått tokigt hela tiden och saken blir inte bättre att
en av maskinerna skriver ut i helt fel färg hela tiden!
Har även varit med och fixat en rollup för första gången
att det kunde vara så krångligt och roligt visste jag inte :P
+ att det fanns fredagsgodis i en skål! yummi
annars så säger måttbandet säger att jag är 166cm lång
Men enligt lizette är jag 168cm..minst!

sen kom juh min mys å hämtade mig när jag slutat jobba
:)

sen att hans bil råkade gå sönder lite när vi skulle handla
det e en annan historia!


//kloss


Kommentarer
Postat av: Lizette

Det är en viss charm över fredags-stressen på jobbet :)



Men måttbandet ljuger, jag har ett ögonmått som heter duga och vi är närmare 1.70 du och jag. Att du är en centimeter längre kan jag ta :P

2010-01-30 @ 15:18:28
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0