mums

Om man är grymt sugen på något, semlor i det här fallet!
Så är det inget smart drag att trycka i sig 2 st på ca 10min
om man inte vill må illa!...

jag lyckades, nu mår jag illa!
å inte nog att de flesta normala människor
skulle må dåligt av att trycka i sig två styckten semlor
så vare juh massa massa laktos i det, vilket betyder
att jag kommer på mycket mycket illa strax!
men gott vare, iaf första semlan...
efter andra halva semlan kände jag
att jag borde slutat! Men min sluta knapp
funkar inte alltid så bra!

Men om jag har tur nu kanske mitt illamående
gör att jag inte blir sugen på nå mer semlor i år!
eller?

//kloss

Kommentarer
Postat av: Carro

Om du är det minsta lilla som jag så låter du dig nog inte hindras av lite illamående och laktos;) Det är liksom bortglömt nästa gång man blir sugen, hehe.

Väldigt fina bilder du tog på friskvården!

2010-01-14 @ 21:29:25
URL: http://cajjot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0