Looov

just det, den här veckan har jag lov!
LOV innebär att man ska leka och göra massa roliga grejjer innan man ska tillbaka till verkligheten.
Min verklighet börjar inte förrens nästa måndag då min praktik på visitkort börjar!
Så vad gör jag då på mitt "lov"

I fredas var jag på sherlock holmes premiären på bio, helt klart godkänd :)
I lördags kollade jag på ice age 3, söt söt söt!

Igårkväll och imorse tokspelade jag supermario på wii med min bror :)
varvat och klart

idag började jag spela farao på datorn, vet inte riktigt hur många år sedan jag spelade det första gången! Men det är fortfarande precis lika roligt :P...så nu sitter jag å väntar på att mamma ska spela klart så att det är min tur!

Allt som man kan göra framför skärmar är roligt & perfekt att göra när det är snorigt jävla kallt ute!

Imorgon åker jag tillbaka till Flata med eller utan simkort, ni når mig då på fejjan ;P
tråkiga lovsaker har jag på morgondagens lista, sjukan, arbetsförmedlingen mm


jag, mario & min favorit luigi

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0