just ja 2010

Har visst lite ont i revbena på höger sida, hoppas bara att det är ont!
och inte någon akut lunginflammation igen, då får ja juh storstamp!


På tal om sjukdomar & olyckor så var juh 2009 inte mitt år alls!
(I mitt 22åriga liv har jag innan varit på sjukhus 1 gång pga spricka i handled)

2009

Mars- karatesparkad i revbena, antagligen spricka och ont i 3-4veckor
April- Bihålsinflammation, ont i huvet ca 2-3veckor sen uppsvällt öga!
sjukhuset 5 dagar + missad USA resa! Fick resa senare med plaströr
i näsan som jag sen fick dra loss själv!
Maj- Blev påkörd bakifrån, bilen pajj ..lite ont i skallen å mosad bil!
Juni- Får veta att jag har Ulcurös colit, har ont i magen mest hela tiden!
Får äta massa massa meducin hela tiden, utan att bli bättre!
Nov- Akut lunginflammation på vänster lunga!
sjukhuset 3 dagar!

+ att jag har varit upp på sjukan typ varannan vecka sen
i augusti för att lämna blodprover & andra saker!
+ att alla små sår & inflammationer läker typ aldrig pga av all
jävla meducin jag måste äta!

bihålsinflammationen


Krockad kloss



Sjuk & smal kloss i aug pga av att det gjorde ont i magen så fort jag åt!


akut lunginflammation, kloss med massa morfin å annat bra!






Men nu ere 2010
Så nu skare va bra snart va?

:)

//kloss


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja hör av dej så fort du vet. 4oo lagomt ler

2010-01-17 @ 12:49:35
URL: http://tinasnobben.blogg.se/
Postat av: Hannah Bågling Källström

Är det inte det ena så är det det andra? ojoj så mager du var! Kram tremänningen

2010-01-17 @ 13:50:19
Postat av: Marie

Usch, hoppas att 2010 blir ett bättre år!

2010-01-17 @ 16:15:11
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Jeff

Nu tyck jag att du har haft sjukhusbesök så de räcker för hela livet, de måste väl vara nog nu hoppas ja :)

2010-01-17 @ 17:05:25
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Enough is enough!



Hoppas verkligen att du kommer att få ett fantastiskt 2010 med massor av medicinska framsteg och utan sjukhusbesök - bara roliga saker att se fram emot och uppleva istället!!!:o)



Bamsekramar Lilian



2010-01-18 @ 14:12:08
URL: http://lilianolofsson. blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0