förbannade kyla + annat som e förbannat

imorse skulle jag ta bilen på jobbet
för att sen kunna ta den upp på sjukan

så fredagsfin som jag var, utan långkalsonger går jag ut
i tron om att det är -6C eller liknande!

Biljäveln står först å främst i djupsnö, så när jag kommit in i den
och ska starta så funkar det såklart inte!
Nehepp, så det var bara å skynda sig på jobbet i iskalla kläder
i det iskalla vädret!

Men sen har jag iaf världens bästa papi som åker från åsen
för å skjutsa upp mig på sjukan :)


Sen fikade vi på simon, men det var itne heller så jävla kul!
För när jag stoppar munnen full av världens annars godaste räkor
så håller jag på spyr, för dom är sura!
pappa bara luktar på dom och känner hur det stinker...en räka sitter
fast i en av mina tänder å jag har ingenstanns å spotta för att pappa
gick iväg med snusktallriken...Så där sitter alla och kollar på mig hur
jag gapar med ett ansiktsuttryck alá
jagspyrnärsomhelstsåblundaomniintevillse!  Neee Ush & Fy vikken dag

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0