2009

Nu när jag tagit upp massa tråkigt som hände 2009
Så måste jag såklart ta upp braa saker oxå :)

april- Årets USA resa till LA & Hawaii :)
maj- köpte världens sötaste katt med halv svans, Fix
juni- köpte en ny bil ODB 632 = Oh Dum Blondin 6-3=2
juli- Semester till Hova, dunder å sommar helt enkelt
aug- träffade en snygging på jetski på en av våra flotteturer ;)
+ att Emma Pemma kom hem från USA
sept- hämtade min vildkatt Sill på muråsrakan
okt- köpte min canon eos 5d <7

+ massa bra folk som jag har träffat 2009
Tha guys in LA, Ray,Levi & Angel
Min handledare Ulrika Persson
Campingfolket
& såklart Min S

Hawaii, Hang Loose forever and ever


Miss Fix Flake


Gammbiln


massa massa Dundertjejer


Flottmys


Vilda Sill





//kloss


Kommentarer
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Det är såna där bra saker jag hoppas att du bara får i år!!!:o) (Inte gammbil'n då, förstås!!!)

2010-01-18 @ 14:15:18
Postat av: Ulrika

Åh tack Johnna!!! Du e också bra ... nä du e bäst och jag toksaknar dig på jobbet <3

Kram :)

2010-01-22 @ 16:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0