Terminator tå

Om ni inte gillar äckliga saker, så varnar jag er för kommande bild!




Jag gillar juh att ta kort på roadkills...
å likaså på sår! Vet inte riktigt varför...
jag gillar typ när de e äcklig, blir äcklad å fascinerad på samma gång :P
samma sak när jag klämmer finnar eller pormaskar på andra (det gör väl alla)
det är skit kul, tills det kommer ut nåt! Då håller ja på spyr!



jaja, jag hoppas iaf på att min tå e på bättringsvägen!


Okej ni har blivit varnade!

Här kommer min mysiga tå!



sen ere alltid bra å ta kort på sår, för då kan man se all skit.
typ smuts & små hårstrån å sånt man måste ta bort! :P

//kloss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Blä :P

2010-02-20 @ 12:26:31
Postat av: janis

nice. vad har du gjort för att förtjäna detta?

2010-02-20 @ 12:47:32
Postat av: ronja

meeen UUUUEEEEÄÄÄÄKKK!!! fan va du e snuskig!

2010-02-20 @ 17:59:05
Postat av: Erik R.

Nageltrång va? Ganska så irriterande, men det går att operera bort.

2010-02-21 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0