Nostalgi

Oj jag hittade alla hemmagjorda filmer från typ 2005!
Helt tokigt vad jag har skrattat! Jag inser hur mycket jag
saknar skolan...tänk å få vara med sina kompisar varje dag, hela dan!


hittade även alla mina gamla bilder från 2003 och framåt.
så här kommer lite random från 03-04 kanske!




Grymmaste mobilerna 2004??
Måste juh ändå säga att min blåa lilla va klart snyggast!
Och att den fortfarande idag är den snyggaste mobil jag vet!


Yran..02 eller 03?? coola tjejer med små tröjor!



Världens sötaste Mimsilur, 3år gammal!



Konstigt kort!


Kalasmalou & Janis :)



Bal i 9an :), Emil e lätt snyggast!


Cool Kloss på modevisning i Hoting
'

Skolavslutning 9an!
jag och amanda, kicki å lite drewas



//kloss

Kommentarer
Postat av: Hannah Bågling Källström

HAHA roligt! Linn, Emil Manda...kuligt :)

2010-02-21 @ 17:56:23
Postat av: Malouuu

Älskar den där tiden med dig<7

2010-02-22 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0