Melodifestival

Japps, jag erkänner BIG TIME att jag e en Schlagernörd!
Jag bara älskar det.

Och idag vare juh egentligen bara en låt som fetsög
(medans det förra gången bara var en låt som inte sög)
det var den glada mannen som sjöng på sitt kongospråk som inte riktigt föll mig i smaken.

Men hur underbar var inte Erik Linder? Suck, jag e juh såld på ted gärdestad.
och när dom sa att kenneth skrivit låten så gillade jag den redan innan den började.


Nu ere juh bara en deltävling kvar, som innehåller pernilla wahlgren.
Och jag hoppas av hela mitt klosshjärta att hon inte går vidare.
Kan inte med den människan...Hejjagär40årochbetermigsomjagär14.
Snark på henne...SuperdupermegaSNARK! Hatar reklamerna hon e med i åxå..:P
-Näring?, i din klänning?
-Nej Mamma, i mitt hår såklart!


//kloss

Kommentarer
Postat av: Kimbenedicte

Great .Now i can say thank you!

2011-05-06 @ 10:01:13
URL: http://kimbenedicte.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0