Vackra

Ibland ser jag vackra människor jag bara känner att jag vill fota.
Ibland så tar jag kort på något smidigt sätt i smyg och ibland
struntar jag i det.

Vill inte fråga dom heller för då förstörs som grejjen om dom ska posa.


Iaf så såg jag ett sånt vackert par när vi var i Rom.
Dom bodde på samma hotell som oss å åkte buss
med oss varje dag. Dom var så himla vackra & kära
så jag blev glad varje gång jag såg dom.

Så jag lyckades ta nåt smygkort iaf. .fast jag inte hade zoomobjektivet.




Kommer fortf ihåg när jag var i England 2003 och jag såg ett hårdrockarpar
med långt hår å trasiga kläder och så . .som hade en liten baby i Tiger dräkt
fotade inte dom, vilket jag ångrar mycket. Men som tur är har jag fortf bilden
kvar i huve ;)

//kloss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0