Slarvfia

Jag har ett minne som är tokigt kort!
Glömmer allt mest hela tiden. Allt från vad jag pratar om till vart jag lägger grejer.
Lite oroväckande ibland...

Men jag kan faktiskt skylla på medicinen lite, för de blev värre sen jag blev sjuk!



Igår tappade jag bort mina nycklar, vilket jag gör varje söndag!
Imorse hade jag tappat bort min plånbok...+ väskan den låg i!
Letade som en tok imorse men hittaren inte!
När jag kom hem å inte letade efter den, så hittade jag den?!

Men mest glömmer jag iaf vart jag lägger grejjer...

Här e lite grejer jag "glömt på golvet hemma....
S har mest bara glömt ett par skor...och jag resten!

Typiskt mig

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0