Så mycket bättre

En liten tår av mitt musikhjärta föll idag...
När jag såg att The Ark splittras....typiskt!

Även att så mycket bättre hade sitt sista avsnitt idag.
Om jag fick välja 7st artister tills nästa säsong så skulle det bli:

1. THÅSTRÖM, Såklart!
Sveriges bästa röst och en jävel på att skriva låtar.

2. Carola, en schlagardrottning skulle passa utmärkt!

3. Ola Salo, kan juh göra vilken låt som helst till en show!

4. Per Gessle, mest för att få höra alla andra sjunga hans låtar.

5. Jay Smith,hel cool kille med en cool röst! (har dock inte gjort några egna låtar än)

6. Björn Skiffs, Rolig kille med en härlig röst.

7. Amanda Jensen, helcool tjej med cool röst! (samma som jay, fast tjej)

Nå, vad tycker ni om min lista?

:)

//kloss

Kommentarer
Postat av: malin

Din lista sög ;). jay smith, han har ju inte gjort en enda låt själv, pass på han.



1.Håkan hellström

2.Robyn

3.Magnus Uggla

4.Carola (svensk legend)

5.Ola Salo

6.Joey Tempest (eller någon annan "rock"kille)

7.hmm och sista kanske kan bli mikael wiehe



Där har vi nog en snygg blandning som kan göra fräna tolkningar. OBS. Listan ändras ständigt.

2010-12-12 @ 08:51:59
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: Burn

Jay har visst gjort egna låtar. Kolla in hans band Von Benzo på Spotify. Awesome

2010-12-14 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0