Dec. 2

Nu ska jag försöka skaffa sånt där grejs så att jag kan se vart alla ni läsare e ifrån i världen! Hoppas verkligen att jag har läsare i nåt helkonstigt land...typ mongoliet. Skulle vart ballt :)

Nu ere bara å vänta å se om jag gjort rätt!


Bjur er på en random bild så länge :)




Btw så har juh det blivit december, vilket betyder att man får öppna chokladkalendrar.
Jag har 2st, en fick jag på jobbet och en av mami :D

Å kalendern på tvn har börjat, ser faktiskt ut och kunna bli en helt okej
kalender i år. Eller ?

//kloss

Kommentarer
Postat av: marie

en sån skulle jag också vilja ha, fast nu har jag ju lösen.. men om jag får för mig att öppna den ngn gång :) vilken adress har du hittat den? kram!!

2010-12-02 @ 14:57:57
URL: http://mariesdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0