Tokigt

Gammalt dagboksinlägg kopierat från lunarstorm
ung kloss skriver:

Ikväll kommer de iaf ester hit från estland! 2st ska få bo i Ronjas rum ;P! Å jag som är helt fördomsfri tror såklart att dom e bleka me mörkbrunt hår eller sönderblonderat orangaet hår å har bruna stora pluppögon! Å sen är dom så rädda så dom kan knappt säga Hello på engelska då bllire typ He eelo ! Åsså har dom juh antingen på sig små korta toppar me typ Don´t touch tryck eller gamla kläder från 80alet. Å sen hörde ja att dom bara hade 2 gymnasielinjer å välja mellan i estland, typ Hora eller Hallick programmet! ...jaja så ja tänkte iaf att ja ska göra som vanligt, gå omkring i bara underkläder å sjunga högt å dansa! Kanske be en bordsbön me å smiska dom lite så dom känner sig hemma! Nej vet ni vad, hur ska detta gå?!


Hahahaha men alltså, tokigt skrivet av mig! Vet att min mamma kommer ringa till mig när hon läst det här inlägget å säga till mig att sådär kan man juh INTE skriva så folk kan se. Men som ni vet så är det skrivet av mig i yngre version!

Jag skrattade gott iaf, och har absolut inget minne av att jag skrivit detta! :P

//kloss

Kommentarer
Postat av: malloiu

ärligt:D det där med tshirten var bäst!!

2010-08-25 @ 12:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0