Skogstokig

Ibland ere så tokigt vackert!
Tog en liten promenix upp på slalombacken igår, sen när jag vände mig om och såg hur vackert de ner mot vattudalen så stog ja bara där å var impad. Tokigt hur vackert allt kan va.

Plockade även 1½L hallon bakom husknuten :)

Och om jag inte sagt det någon gång förut så ÄLSKAR jag skogen. Det är så grymt mysigt och bara gå omkring å titta å höra fåglarna kvittra :D
...fast jag börjar redan gruva mig inför vintern! När vintern kommer ere inge kul. Då e mest allt tråkigt ;P




//kloss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Johanna! Undra hur mycket du skulle ta för en syskon fotografering, du kan väl maila mig? /Amanda

2010-08-24 @ 12:14:26
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0