Mera Bröllop

Och nu när jag snackar bröllop så kom jag på att jag inte visat nån bild alls från förra helgens bröllop i Rödö kyrka (som seriöst var den finaste kyrka jag varit i & utanför)!

När vi kom fram till Rödön så kom första dropparna, småduggade mest hela tiden under fotograferingen. Men fick till en hel del bra kort ändå :D

Herr & Fru Wiik

smygtitt


eftersom jag har en sugig bärbar dator & redigerar bilderna på så ser jag inte riktigt ifall korten är för ljus eller mörka...e den här för ljus?

//kloss

Kommentarer
Postat av: E.

Nej, det ser bra ut. Har en MBP med kalibrerad skärm och det ser helt godkänt ut. Har detaljer i hela registret.

2010-08-09 @ 18:09:30
Postat av: kloss

Okej bra att det ser okej ut :)

Måste nog ta å köpa mej en stationär dator med riktig skärm snart!

2010-08-09 @ 22:18:27
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en kalibrerare som du får låna.

2010-08-10 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0