gammtjåk

Ikväll bjur jag på en gammbild. En bild som gör att jag vill tillbaka till gymnasiet.
En tid då jag mest hukkrade mig genom dagarna :)


Marie, Emma, Janis, MysMia & Kloss.
Kortet är taget under en "filminspelning" på en kemilektion..undrar vart den tog vägen!?

På gymnasietiden gjorde vårat gäng Crustychicks en hel del filmer..mycket mycket roligt!
Här bjuder jag på en filmaffish från Tha Rang ;D Kan kanske vara den bästa skräckisen i världshistorien... eller den roligaste iaf.

Om ni har tur kanske ni någon dag får se ett klipp ;)


Fast min favoritfilm är ändå First Ride...Med Malous megavurp ;D

//kloss

Kommentarer
Postat av: malouu nisse

sjukt kul

2010-08-25 @ 12:12:19
Postat av: Emma

skulle lugnt villa leva om den där tiden igen!:)

2010-08-25 @ 14:34:52
URL: http://rayandemma.blogg.se/
Postat av: marie

haha, å long time ago!

2010-08-25 @ 22:35:57
URL: http://mariesdagar.blogg.se/
Postat av: ronja

hahaha! slym johnna å äckel ronja! vart e den där filmen? ja må se den! xD

2010-08-27 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0