<7

Igårkväll fick jag lite smått panik när jag skulle ropa in Sill.
Hon kom inte. Vilket hon alltid gör när man ropar efter henne.
Shit, jag gick runt hela gården, bort till grannars åt båda hållen, även fast hon aldrig brukar va där. Jag letade på gården om & om igen.. . i alla vedbodar,bodar,bryggstu,stall, källare mm men hittade henne inte.

Och ibland hörde vi ett tyst jamande

trodde för 1s att hon fare ner i brunnen :O

Men Pjuh när mormor vaknat å komme ut på gården (där jag,pappa, mamma & max redan var) å sa att hon sett Sill när hon packade in saker i husvagnen. Så öppnade jag husvagnsdörren och där va hon :D

Min underbarast Sill hade bara tagit lite semester!
<7



//kloss


Kommentarer
Postat av: malouu

Å vilken solskenshistoria!:) Jag behöver en ny header, vill du hjälpa mig?

2010-08-15 @ 06:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0