Suck

Suck, turen är borta.

Fick höra igår att de inte blev nå jobb på städ
på campingen i sommar, för att dom gav allt till
samhall. Jaha...skit kul, verkligen


På sjukan sa dom inge vettigt heller!


Och ute bara regnar & regnar det.
Typiskt för brasan ikväll...man får
dränka den i nåt som brinner bra
så funkar det kanske ändå.




Men jag får hoppas på att turen kommer nästa
vecka igen....så att jag kanske får vara badvakt
i sommar litegrann iaf.

Och att det går bra på min anställningsintervju
på torsdag. Håller tummarna för mig själv

//kloss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte höra lite hur en barn-fotografering går till. Hur lång tid fotar du? Ger du direktiv vart barnet ska vara, i vilken position o.s.v? Bakgrund och liknande hur gör du med det? Rekvisita? Jag är intresserad av att anlita dig för att fotografera mina barn men är rädd att det blir som när vi anlitade Strömsunds foto för min dotters 1-års fotografering. (det blev skitdåligt) Tacksam för svar! Mvh Malin

2010-04-30 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0