Grattis

Den 1a april så fyllde Emma Pemma S år ju :)
men då la ja inte in nå om de här på bloggen, för då kunde ni juh trott att det var ett aprilskämt!
Så idag gör jag ett litet Grattisinlägg till henne istället.

Emma är helt underbar på alla sätt & vis
Ifjol umgicks jag med henne i stort sätt varje dag från januari tills augusti.
Vi karatade, simmade, skrattade, hade picknickar, lekte med fix
var i LA & på Hawaii tillsammans mm
Hennes present från mig ifjol var en Baywatch tröja!
Så här kommer ej tidigare visat matrial från april ifjol.





:)

//kloss


Kommentarer
Postat av: jeffis

åååh, jag är ganska så jätte mega avis på dom där tröjorna :( ååhe!

2010-04-10 @ 10:56:39
URL: http://jenniferjeffbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0