Ush & fy

Inatt när vi satt pinnar så snöade det...
jag hatar snö...fast okej jag erkänner, inatt vare fint när snöflingorna virvlade runt traktorn å alla lysen snurrade, snön var jätte fin!

Idag så ere tydligen ännu kallare å blåser, ush & fy
kommer nog frysa ihjäl lite smått!
Men men e nog bara idag & imorgon kvar å sätta nå pinnar, sen ere klart!
Tråkigt då, för jag gillar juh pinnar...lovar



snodde en bild av madde sen i helgen, vi var snygg snygga i röda läppar hela bunten!
Vinet jag berättade om förut som ja blev tipsad om på systemet var en stor HIT!
yummi yummi ny favorit, hofstruck?! typ :)

//kloss

Kommentarer
Postat av: Maddo paddo

ohhh, va hette vinet? Vinälskare som jag är MÅSTE det provas! :D

2009-09-29 @ 10:46:56
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0