Skattjakt

Idag under mitt & emmas photoshoot så råkade jag trampa på nåt knöligt (rötter) i skogen.
Jag kollade ner och såg att det stack upp typ 4 "taggar"
- Jag har hittat ett vapen
det var början på min arkeologiska karriär
En stund senare var föremålet uppgrävt med bara händerna & rå styrka (typ)
Rå styrka med tanke på att "skatten" var i jorden under ett träd, så man fick slita loss rötter å så!
Tillslut fick vi fram den iaf och i mina ögon är den helt underbart vacker
Min Skatt ;P

Det är ett järn ljuster, kom vi fram till iaf...mer vet ja inte!
Skulle bli jätte glad ifall nån har en aning om hur gammal den är?

//kloss

Kommentarer
Postat av: Lilian

Vad QL! Jättefin! Antikrundan nästa ;o)

2009-09-18 @ 12:00:05
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0