Måndagsbarn

Idag har ja jobbar på dagis en sväng och jag mår så bra av å få va där!
Alla söta små kiddos får mig att skratta hela tiden! :)

sen skyndade jag mig till Helens kläder för att testa kläder till modevisningen på lörda! Det var mycket roligt faktist! Jessica e en sötis som tog fram snygga kläder till mig!

Efter det åkte ja hem till Emma för att kolla efter superhjältekläder, de gick över förväntan! Och vi blev "klara" med våra outfitar på ett kick! SuperSiames får bli en annan gång

Sen kom kvällen höjdpunkt Svenska HollywoodFruar
Men oj oj vilket roligt program, man sitter som å fnittrar hela tiden!
För er som missat det så handlar det om dessa tre damer, Agnes Nicole, Anna Anka & Maria

Och Maria är så fruktansvärt rolig utan att hon ens försöker!
Sen har hon också ett sjysst tonläge hela tiden som inte ändras oavsett om hon är super lycklig eller arg. + att hon pratar så förbaskat segt.
- Vi måste skynda oss

Anna Anka e förövrigt helt Bäng i skallen, snacka om DUM TJEJ

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0