tisdasdröm

idag jobbar ja 9.30-18...så har lite sovmorgon!
kan behövas för ja har haft en dryg natt!

Inatt så drömde jag att jag kom å körde på en toksnöig väg så jag tog å saktade ner till 70, då bara toksmäller det å ja ser hur en bil voltar över min bil! Får lite ont i nacken men skyndar mig ut. Bilen körs av en ung mörhårigkille i 18års åldern, å Madde sitter breve...hon e lite sårig men börjar lkiva ur bilen! Sen så ändras den skadade tjejen till jane och ambulanser och allt e på plats! Jag känner att jag har grymt ont i nacken, men ambulansfolket säger att dom inte har nån nackkrage!

Sen vaknar jag med en grym nackonta
efter att ha lega å vride mig i typ en timme inser jag att jag måste ta en alvedon!




betyder det att jag aldrig ska köra så sakta som 70 eller?

//kloss

Kommentarer
Postat av: Madde

Det betyder nog att du har legat i feber hela natten för då brukar man drömma sådana konstiga drömmar och vrida på sig. Fast det är bara vad jag gissar på :)

2009-10-13 @ 09:47:46
URL: http://maddeborg.blogg.se/
Postat av: Tina Forsberg

hemsk dröm ! Min syster och 3 syskon barn till mej krockade igår med 2 älgar. Som tur är gick allt bra, men din dröm påminde om det.

2009-10-13 @ 10:35:20
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/
Postat av: Lilian

Gull-du!:o)



Nej, det betyder att du ska köra ännu saktare så att du är beredd på ALLT!;o)

2009-10-13 @ 22:13:36
Postat av: Anonym

Jag hoppas du inte körde när du tog det där kortet! =)

2009-10-14 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0