storshopprat

Idag har jag varit i Östersund å shopprat
massor faktis, tex skjorta,tröja,klocka,trosor,mössor, extern hårddisk
Sen köpte jag det toooksnygga bordet på Ixohouse som jag spanat in länge
Fick en stor tung kartong och frågade extra ifall både Bordet & stolarna var där i.

Kom hem, packade upp och blev rosenrasande
där fanns väl inget bord, så jag blev förbannad å slängde ut stolsjävlarna genom fönstret! njää..kanske inte, blev mest less eftersom jag verkligen sett fram emot att sätta in det i köket!
så om nån ska in till stan på typ lillänge,ixo,jula så skulle ja bli jätte glad om nån ville ta med mitt bord ?!

När jag & Emma skulle åka hem så sprang vi på världens bästa tjejer en snabbis
7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 77 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 tycker jag om er


några av mina andra 7or är mina små lovers hela dan varje dag
som fick spendera dagen hemma hos papi & momma majsan ;P
och som ni ser ligger dom just nu och myser med varandra i fotöljen!


go natt..
//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0