Praktik

Idag på praktiken (för er som inte vet så har jag praktik på dagis dom dagar jag inte jobbar där ..!?) följde jag & ett av dagisbarna med min otroligt bra handledare för att kolla på renar.
Jag gillar inte renar,jag anser att det är dumma djur, fast jag tycker dom är söta och skulle vilja ha en i koppel som man kunde gått ut & gått med.


Väntar på att Laila ska öppna så att vi kunde gå in och busa med renarna!




Söta ju
...en vit ren såg ut som en gullig hund, nästan som Falcor i den oändliga historien!



//kloss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättefina kort:)

2009-10-16 @ 20:45:14
Postat av: laila buljo

Det var fina kort,har du fler?:)

2009-10-16 @ 21:36:38
Postat av: den otroligt bra handledar´n

och du är en otroligt bra praktikant...självgående på någe vis liksom, känns som du jobbat i detta yrke förrut ;)

Du måst bara lägga ut kort på den vita renen , har aldrig skådat en finare, fast de kändes som han skull äta upp mig :)

2009-10-16 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0