Julmys

Igår vare julmarknad på flata
kanske inte nå märkvärdigt förrän själva avslutningen, som var ett uppträdande av eldfald & Jihås!
Jojk å eldshow va häftigt, även när raketerna for ut i publiken! spännande spännande




Sen gick vi till kyrkan och lyssnade på Vattugalarnas konsert, de va mys!
Lite väl långt kanske, då mitt kyrksyndrom satte igång 7s efter att jag kommit in i kyrkan!
Kyrksyndromet gör att jag jäspar hela tiden från att jag kommer in i en kyrka tills att jag går ut! Mycket mycket märkligt!

Senare blev det glögg, rulltårta & mys hemma i min nypyntade lgh!
Adventsstakarna e framme, julstjärnan hänger i fönstret & granen står i hörnet...(än så länge)

//kloss

Kommentarer
Postat av: Emma

Julmys hos dig, me like!

2009-11-29 @ 17:40:35
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: anna

tycker att de där jojkarna alltid lyckas låta likadant och alltid lika enformiga..jisses..men raketerna var kul!

2009-12-02 @ 00:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0