<7

Allt kan juh inte gå bra hela tiden!
Men jag hoppas att det är som EmmaZ säger att efter allt det dåliga kommer något bättre! :)

Vet ni att hon är i stort sätt den ENDA av mina kompisar som JAG ringer till!
Jag hatar nämligen att ringa ..oavsett om det är till en kompis eller ett företag eller whatever!
Sen har jag inga problem med att prata i telefon om någon ringer mig, men just det där att ringa någon är inte min grej! På tal om ringa så orkade jag inte fara till Emma idag så pratade med henne i telefon i 50minuter istället, för varje dag behöver man en dos Emma! Det är någonting jag lärt mig!

Och jag har sån himla tur att jag har två helt fantastiska Emmor i mitt liv! <7



//kloss

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 Du vet väl att om man tror på något riktigt mycket så blir det sant. så hoppas inte på bättre tider, TRO på bättre tider istället! psst. paradise ikväll kl.21:)

2009-11-18 @ 15:51:54
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: ES

Jag känner en tjej som också är rätt bra faktiskt. Och det är DU!

2009-11-18 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0