Freda bara


igår va ja å emma pemma i staden
jag lyckade på något oförklarligt sätt göra av med nästan 1500kr...
på typ ingenting?! en top, tights, underkläder,sandaler...mat!
and that's it
så bara för att jag redan slösat så mycket pengar så åkte vi (med kärringbilen som jag numera kör) på OK å åt kvällsfika oxå när vi kommit hem!

imorgon blire kalas, hoppas på finväder så att jag å alla snygga babes kan sitta ute i gräset vid kajen och picknicka hela kvällen lång! men om man ska lita på yr.no...så ska det iaf bli tokvarmt!
det gillar jag, massor...sol alltså

här skulle världens typ kulaste teckning vara, men ja e hos emma å skrver så tyvärr får de bli en annan dag


//kloss

Kommentarer
Postat av: emma

och jag köpte nyss tre tshirtar, en roxytröja och roxyskor för 600 kr:P



miss ya

2009-05-30 @ 03:06:49
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0