sorry

inga bilder eller nåt sånt pga av att jag inte har nåt internet i lghn...

eller mina grannar e snåla, dom har skyddat sina internet..:P


så inga bilder som lovat, sorry

men ska till åsen på månda så då kommer bilder :)


annars så lever jag, hänger med mina homies & fick faktis jobba 2 dagar på dagis me!
å igår ringde dom från strömsunds camping å sa att ja fick jobba där i sommar åxå :)
soft soft, då ska ja bara skaffa mig en cykel så jag kan cykla dit å hem typ.

idag har ja å emma varit runt å vandrat på flata
flata e vårmys just nu :)
sen ikväll ska ja nog dricka lite vin med jessica mums

//kloss


Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig igen!

2009-05-10 @ 08:08:10
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: Tina

Gå på Lvarna å köp dej en cykel ;)

2009-05-10 @ 14:36:20
Postat av: Tina

Kvarna menar jag :P

2009-05-10 @ 14:36:58
Postat av: Marie

Tjuusiga bilder :) Det ser härligt ut!

2009-05-12 @ 15:43:48
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0