Otur igen

igår så sa jag juh att jag hade otur....
idag blev det bara värre!

Blev påkörd bakifrån av en bil som kom tokfort, bilens bromsar funkade inte
så när ja skulle svänga upp mot åsen från 45an så körde dom rakt in i mig!
jag slog skallen i nåt, å slet av massa hår!
bilstolen knäcktes bakåt och allt slungades runt i bilen, inklusive Fix!
bilen snurrade runt å hamnade på sniskan på grusvägen iaf

åkte till hälsocentralen, tjejen i andra bilen fick åka ambulans till stan, å hennes kille var i chock
jag fick nackkrage och blev skickad till läkaren i strömsund
han kollade igenom mej och jag verkade iaf frisk och fick ta av mig kragen och fara hem...
tur i oturen vare juh , jag lever iaf

//kloss

Kommentarer
Postat av: malin

usch usch, otäckt.

Men TUR att du mår bra. och tur att du la däcket där det skulle vara :)!

KRAM

2009-05-23 @ 10:47:17
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: Marie

men huvva =( tur att det gick bra för dig!

2009-05-24 @ 11:48:38
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Anonym

men usch va du skräms!:/ Vilken jädra tur att det gick bra iaf!!

Var försiktig, var rädd om dig, jag saknar dig!



Puss!

2009-05-25 @ 20:46:55
Postat av: Anonym

men usch va du skräms!:/ Vilken jädra tur att det gick bra iaf!!

Var försiktig, var rädd om dig, jag saknar dig!



Puss!

2009-05-25 @ 20:46:56
Postat av: Madde

Johnna! Men gud! Jag vill hem och se till att du mår bra!

2009-05-25 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0