Liftarens guide till hallviken

Gårdagens händelse

påväg til jobbet klockan 6,15 på morgonen så känner ja hur bilen känns konstig, så bestämmer mig för att stanna på nästa P ficka...när ja stannar så ser jag att jag har FET punka på höger bakdäck.
Jahaja, BRAVO kloss...alldeles nya däck som ja lyckas få punka på!
så där står jag med en bil full med massa matkassar och en kissemissunge i bur.
jahaja bara å lifta då tänkte jag, för jag skulle öppna dagis kl 6.30! kollar ut mot muråsrakan men inte en enda bil i sikte såklart. Men efter en stund stannar iaf en kines så jag försöker förklara att jag har punka och vill lifta!...han hajjar iaf efter ett tag så jag hoppar in i bilen tillsammans med kattburen.
... jag hann till dagis innan någon unge kommit iaf.!

alltså sen min sjukhusvistelse så har det gått dåligt typ hela tiden...
dagens kassa händelser, oboypaketen uppåner på golvet, knäckte sopskyffeln, blomkruka på golvet, klösmärken på väggen...ja ni hajjar

annat som har hänt som ja tar sen, Jag är numera Kattägare & Redhead


//kloss

Kommentarer
Postat av: emma

neeemen. vad heter katten?

Jag vill även se en bild!

2009-05-21 @ 16:51:07
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: Marie

Såg en bild på dej i affärsnytt norr :D haha. från karaten!

2009-05-22 @ 11:22:49
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0