La

tadaa

idag så har jag å emmorna gått omkring på third street promenade och bara hangt loose...
utan miljoner dollar så ere inte lika roligt å shoppra, så vi gick ner till piren iställe å softade där!
sen nu på kvällen så ville Angel bju oss på mat igen (vilket han gjorde igår åxå) han e som en go teddybjörn den där snubben! Ray å alla andra dudes här e faktis toktrevliga :)


imorgon e min sista dag här, känns bra!
nu e jag nöjd...jag brukar juh bli nöjd efter sådär 7-10 dagar faktis när jag e utomlands! Då vill jag hem å äta lakrits och potatis! Fast jag skulle vilja packa ner dom här usa tjejerna i min resväska å ta med dom tillbaka till flata! Tycker att dom passar bättre hemma :)


//kloss

psst nästa gång ja skriver e jag hemma, så ni får nog se nå fina kort då :)


Kommentarer
Postat av: EmmaPemmaS

Blommorna lever och trivs här. Snacka om tokigt.. och HANG LOOSE!

2009-05-05 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0