klagmomma

hej det är jag som heter johnna och numera mest klagar
mår mest dåligt hela tiden eller e trött...tokigt
igår så mådde ja illa hela dan å sen sov ja när ja kom hem från jobbe tills de va natta
fick inte i mig nån mat heller, ush ush å frös å svettades om vartannat! sen idag mådde ja kasst igen, sov till klockan 2...men sen fick de va nog! nu måste ja va frisk tänkte ja, å gick till emma en stund senare! har fortfarande inte äte någe men börjar faktis bli matsugen igen :)
färdigklagat

imorgon e de e juh eurovision så då bara måste jag bara vara frisk ju!
gillade semifinalen igår åxå, även fast jag satt hemma i min soffa ensam!
den va kaanon iaf

nu har emma testat hela sin garderob, hon hade en hel del snitsiga kläder gömda därinne!
hon kände sig även generös och gav bort två locktångar till mig, så nu sitter vi å testar dom!

meningslöst inlägg, i know

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0