helgen var en schlager

schlagerkalas hos kloss i helgen
snygga bitches och norge vann, Kanon


ni vet filmen, livet är en schlager
jag har aldrig riktigt tänkt på vad det betyder...
men insåg den här helgen att det är när det ena sekunden är superbra och sekunden efter kan det suga rejält
min helg var en schlager

och om nu min helg var en schlager så var mina absoluta favoritlåtar Emma & Emma!
ni är dom bästa



Söndagens spenderades fnittrandes på emmas studsmatta och sen ute på vattudalen i en kajak!
Sen bjöd emmas familj mej på supersmarrig grillad middag :)
mums mums big time

min helg, over and out

//kloss

Kommentarer
Postat av: malin

Fint kort, bara du som fattas! haha, men tror jag måste jobba på brännan lite.. eller så får jag sluta med att sitta brevid emma :)

2009-05-19 @ 13:36:42
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj va emma såg brun ut :) hihi. fina flickor :)

2009-05-19 @ 18:41:26
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0