Torsdag

Idag så gick jag & Ronja och kikade på 3ornas musikal Lejonkungen!
Och vet ni vad...den var riktigt bra! Men min favorit var Scar, hon som spelade han var såå rätt! Och även Zazu var en hit!...tyvärr så tog jag bara kort med mamas kamera så har inga bilder!

en liten scarsång bjur ja på!


Ibland så älskar jag bara att jobba på dagis, Ungar gör mig verkligen så glad!
Idag kom en mamma å berättade att hennes 4½årige son hade suttit och funderat en stund och sedan sagt
- Jag skulle vilja bjuda johnna på mitt födelsedagskalas

Ne dom e bara för söta :)
och det är juh himla trevligt när man har roliga arbetskompisar oxå!
Imorgon ska jag förresten ta med barna på cirkus & sen ska vi grilla korv till lunch tror ja visst!

//kloss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du e också så himla rolig att jobba med ska du veta :)... tur vi får ha dig på förskolan i tre veckor nu.

Ha en trevlig helg !

2009-03-21 @ 09:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0