söt men död

Idag såg jag min första roadkill på mkt länge
det var en söt ekorre som låg död mitt på vägen :(
jag ville helst tvärnita och hoppa ur bilen & plocka upp han å begrava han på sidan av vägen! Men tyvärr så hade jag en bil bakom mig så det var bara å gasa å köra över & platta till det lilla djuret ännu mer som gällde!

Stackars lilla ekorre


Men den värsta roadkillen jag vare med om var när jag & mia och några flera var på väg hem från sikås en kväll. Då låg det en död rävunge på vägen, så vi stannade för jag skulle absolut ta kort på döingen. Men just som jag böjjer mej ner och ska ta kort på den så rör den huvet mot mej å kollar på mig, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag håller på skiter på mig och hoppas in i bilen, mia & jag funderar på vad vi ska göra! Men inser snabbt att det bästa måste vara att döda rävungen helt så den inte plågas, Backen i botten och sen gasen i botten framåt, DUNS

SLUT

//kloss


Kommentarer
Postat av: anna

fy fan va hemskt!!! stackars rävunge!

2009-03-27 @ 00:14:27
Postat av: emelie

HAHHAHAHAH!

2009-03-30 @ 22:45:04
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0