Snart vår?

Oj vad det spritter!? i kroppen, solen gör mig helt spattig!?
vår vår vår gör verkligen så att man får konstiga känslor!
allt blir bara så mycket bättre bara för att solen lyser och för att man kan se asfalten :P
+ att jag var till tandläkaren idag och hade inte en enda trasig tand
Så idag bjur jag på en glaad låt! Enjoy


Idag berättade jag för tandläkaren att tandtråden på plackersen brukade bli slöck!
Hon hajjade inte vad ja sa, så jag sa de om å om igen för ja trodde att hon va typ döv!
Men det visade sig att hon inte förstod vad ordet SLÖCK betydde?!
Kanske e det ett ord som dom neröver inte använder?!

//kloss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fään betyder det? ;)

2009-03-18 @ 15:18:31
Postat av: faster Charina

Ha ha, du e rolig du!!

2009-03-18 @ 19:40:30
Postat av: Marie

Ja man blir väldigt glad av solen :)

2009-03-18 @ 20:14:23
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0