Min Måndag

Har nyss varit och karatat
idag slogs vi inget, mer moves & katan,det var skönt :P
men affärsnytt var där och pratade med oss & tog kort
så vi får väl se i nästa nr ifall jag är grymt snygg, eller ej...tror faktis på det sista!
hann inte riktigt med i blixtögonblicket

Vet ni vad?
jag ska helt seriöst försöka att inte äta något godis på hela veckan!
idag råkade jag äta upp ca 7 godisbitar som låg och skräpade, men thats it
har faktis ätit ett päron, en apelsin & smoothie nu ikväll istället
fast seriöst så känner jag redan suget av en saltig döskalle, mums mums

//kloss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har visst tre lika inlägg?

2009-03-30 @ 22:52:11
Postat av: Maddo

Hej min van! snart kommer du! Hihi :) jag borde oxa va nyttigare... kom precis pa att vi aker till hawaii nasta vecka och jag kom pa att de ar lite forsent att borja va nyttig! Bikiniikroppen ar for lange langt borta! :P haha! Puss pare sotnos

2009-03-31 @ 19:54:22
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0