Luurad

Idag när jag var påväg till dagis så ringde en av mina dagisbarn till mig
- Vart e du?
- Jag e på väg till dagis nu!?
- Har du försovit dig?
- Va? nee
- Klockan är juh halv tio
- Oh nej e det sant, e det sommartid :O?
- klockan e halv tio, vart e du??
- jag kör in på dagis nu
-okej
Stressad som en tok så kliver jag ur bilen och där står mitt dagisbarn & en annan dagisfröken och skrattar
Japps där fick dom mej, jag är inte lättlurad..men idag blev ja riktigt lurad :P

grejjen va juh den att ja hade hört att man skulle ändra till sommartid någongång den här veckan, så jag trodde verkligen att jag hade gjort en miss!

//kloss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hihi :)

2009-03-26 @ 07:52:05
Postat av: marie

haha, den var kul :P Jag har inte heller nån koll när man ska ändra till sommar tid.. Tror jag måste kolla upp det :)

2009-03-26 @ 11:29:15
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: Malin

Om jag inte heller har blivit lurad.. så ska man ställa om tiden på sönda.

roligt bus vare :)

2009-03-26 @ 11:40:45
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: ronja

haha, de va ett bra bus :P

2009-03-26 @ 15:20:00
Postat av: Lilian

Ha ha, extra QL att det var ett av barnen som fick prata:o) Gissar på att fröknarna inte kunde hålla sig för skratt...ha ha ha.

2009-03-27 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0