Lörda

kul med helg tkr jag
leker med emma så de ryker om det
idag blev de födelsedagsfika & midda :)
blev även några centimeter kortare i håret, det känns kort! men skönt att slippa kluvna hårtoppar iaf!
Kollade på robinsson oxå...

och vet ni vad?! Jag tror helt jätte seriöst att jag skulle passa så himla bra i det programmet!
jag är juh typ robinsson...eller vad tror ni ?
jag är inte rädd för att bli skitig eller för insekter å sånt, snarare tvärtom!
jag är inte precis någon elitidrottare, men jag har kondition & är grymt envis!
jag skulle nog göra det mesta för att vinna 500 000 kr, typ ljuga, pakter mm
jag behöver inte mycket mat för att bli mätt...fast jag skulle vilja ha massa godis!
jag älskar att gå omkring i bikini hela dagarna och jag älskar sol & strand
jag känner på mig att jag skulle vara en perfekt deltagare med andra ord :P



och nu är det jag vet vad du gjorde förra lördan och det är bara så bra!
jag skulle vilja bli hypnotiserad...det skulle vara....typ spännande!

//kloss

Kommentarer
Postat av: Marie

Du borde ha sökt till robinson :P Jag fattar inte riktigt om de där hypnosprogrammet är på riktigt :P Kan man verkligen bli hypnoteserad så man är vid medvetandet men inte vet vad man gör!?



Jo jag kan bränna lite bilder till dej :)Kram

2009-03-29 @ 13:04:32
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: Marie

Sök nästa år Johnna! Jag tror oxå att du skulle passa perfekt där :)

2009-03-29 @ 13:36:38
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0