gott & blandat

Jag gillar snälla människor
idag så hade jag olika tjocksockar (som vanligt alltså) men ena socken var mer sliten än den andra och hade 3 stora hål! 1 hål som täckte hela hälen, ett som täckte hela tån och ett litet på översidan!
Då såg en av mina dagisbarns mamma det och tyckte synd om mej!
Så senare på dagen kom hon med 2 alldeles nya stickade fina tjocksockspar till mig :D
Då vart ja storglad


karate info till emma pemma

Deltagare
kloss
majsan
R
Senpei

kortfattat
majsan mosade kloss med sparkar och slag
blåmärken på smalbena, skrapsår på armarna och sår på fingret
R blödde även på handleden la jag märke till, han köttade järnet hela träningen.
på tal om R så hade han fixat en ny "snygg" fripp, typ en 5cm bred röd kant längs framhuvet!
Kanske för att skrämma motståndarna?! vad vet jag!
majsan hade bröstskydd med sig, sånna vill ja me ha
Det är som en bh med plasttuttar :P
Vi fick inte lära oss någonting nytt men vi fick fightas en massa!

//kloss

Kommentarer
Postat av: EmmaPemmaS

Det är bra att du håller mej uppdaterad! =)

2009-03-18 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0